European Outdoor Film Tour kommer till Sverige! - Svenska Fjällklubben

english

• Svenska Fjällklubben

European Outdoor Film Tour kommer till Sverige!

Svenska Fjällklubben är en stolt partner till E.O.F.T (European Outdoor Film Tour) som kommer till Sverige i november!

Under två kvällar och på två olika plaster (Stockholm och Göteborg) kommer E.O.F.T visa nio olika äventyrs- och friluftsfilmer - totalt 120 minuter av nöje och inspiration!

Förutom filmerna, kan du se fram emot en spännande kväll med massor av aktiviteter, prisdragning och gästintervju.

När och vart?

21 november i Göteborg, Bio Roy, kl 20
23 november i Stockholm, Skandia Teatern, kl. 19

Svenska Fjällklubben kommer vara på plats under båda två kvällarna så kom gärna förbi vår monterhörna och hälsa på!

För hela programmet, samt för att köpa biljett, besök gärna  www.eoft.eu

Du, som är medlem i Svenska Fjällklubben, får en möjlighet att köpa biljett till ett rabatterat pris.
Logga in på vår medlemsida (https://fjallklubben.se/medlem/medlemssidor)  där du hittar rabattkoden som du använder i kassan när du köper biljett på www.eoft.eu websidan.

Frågor?

Hilleberg